כיצד להגדיל את המעורבות באירוע הבא שלך בעזרת קפה

אין טעם להשתתף או לערוך אירוע בענף אם אנשים לא עוסקים במותג שלך או מקשיבים למה שיש לך לומר. אם המשתתפים מוסחים, לא ששים להשתתף או להימנע לחלוטין מהצוות שלך, אז משהו החמיץ את הסימן.

 

יכול להיות שאתה מכוון לקהל הלא נכון את המסר הלא נכון, או שאתה לא מעביר את הרעיונות שלך בצורה ברורה או מספיק רועשת. לא משנה מה הסיבה, מעורבות לקויה באירועים עולה זמן, כסף ומשאבים …

 

מדוע לא לנסות כמה רעיונות חדשים למעורבות באירועים?

יש המון דרכים קלות להתחבר לקהל שלך באירועים שלך, החל מהודעות ברורות למיתוג טוב יותר. המשך לקרוא כדי לגלות את 2 הרעיונות המובילים שלנו בנושא מעורבות באירועים כדי להתחיל.

 

  1. מסר ברור

על האירוע שלך להיות מסר אחד ברור ובלתי נשכח. אם אנשים מבולבלים או צריכים לעבוד קשה מדי כדי להבין מה אתה מציע, הם ישתעממו ויעברו הלאה. לאנשים אין זמן לקחת מאות יתרונות, אפילו אם אתה חושב שכולם חשובים באותה מידה.

 

בחרו באיסוף מפתח אחד וגרמו לו להתבלט. כדאי ליצור סטראפליין או הצהרה ולהשתמש בהם בחומרים השיווקיים שלך. אתה יכול להציג אותו במעמד שלך ובתוך תקשורת אירועים, ולהפוך אותו לעקבי לאורך כל הדרך.

 

  1. הראה למשתתפים משהו חדש (ומעניין!)

זה נשמע ברור, אבל הדרך הטובה ביותר לשפר את מעורבות האירועים היא לגרום למשתתפים להתעניין באמת במשהו חדש ומקורי. הראה להם משהו שמעולם לא ראו לפני כן. ספר להם רעיון חדש או שתף סיפור שלא שמעו קודם.

 

לא משנה מה הנושא, נסו למלא את האירוע שלכם במידע מעניין ורלוונטי. בדרך זו, לא תצטרך לשכנע אנשים להסתבך – הם ירצו להיות חלק ממה שקורה. אתה יכול לארח הדגמה של מוצר חי או להעלות מופע בידור כלשהו.

 

לדוגמה, לאחרונה לקחנו מכונה חדשה של קפה לאירוע ושמנו אותה על עגלת קפה לאירועים. מדפיס תמונות וטקסט על גבי קפה טרי שהוכן. לאורך כל האירוע היא הביאה מאות מבקרים ויצרה באזז סביב דוכן קפה לאירועים שלנו. למה? כי אנשים מעולם לא ראו את הפנים שלהם על קפה לפני! זו הייתה דרך פשוטה להפליא לגרום לאנשים להיות מעורבים ולהתחיל את השיחה.